questi giorni belli

Hej vänner! Igår var en fantastisk dag, så fantastisk att jag glömde blogga. Började dagen med en två timmar powerwalk i solen med en liten paus vid ett café i Giardini Margherita sedan var det sushilunch med vänner från camplus för att fira att en spanjorska, Marta, klarat en tenta, sedan kaffe vid Lime bar nära due torri och sedan var det fäktning. Vann för första gången över Simone med 15-14 så det var en ganska nöjd tjej efter träningen. Det känns så skönt när man slipper vara stressad och det känns mer fantastiskt när ens tränare säger att hon ser en lugnare och mer avslappnad person. Idag är det träning igen, åker dit och börjar en timma tidigare än annars så idag blir det 3,5 timmar istället för 2,5. Idag började jag även en italienska kurs för att ha något att göra dessa veckor samt såklart för att förbättra min italienska. Hann inte med frukost imorse så det blev pizza på Spacca Napoli istället, där är pizzorna så stora att det väller ut utanför tallrikarna! Efter det blev det kaffe och lite shopping med Hannah och nu är jag på campus och skall vila lite innan träning! Uppdaterar senare!

Puss

Kommentarer
Postat av: Anki Bjarnehed

Härligt att du är så avslappnad:-) bara njut av din tid nu....kram

2013-02-05 @ 16:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0