Stasera

Hemma igen efter en kopp te hos Hannah. Tydligen så är det en väldigt förrvirrad expolis på 72 år som har avlossat skotten. Han menar på att restaurangen nedan för deras hus väsnas för mycket. Hannah har dock inte hört ett ljud. Denna konflikt har hållit på i över ett år och restauranägaren tröttnade på att den gamla mannen alltid ringer polisen och klagar så han hade skrivit med graffitispray på gatan precis utanför mannens fönster "sei un coglione" direkt översättning på svenska är "du är en testikel". Det är i princip det värsta du kan säga på italienska.. Så mannen, gamlingen, gick ut, avlossade två skott på texten och gick sedan upp till sin lägenhet för att röka en cigarett. Där blev han arresterad av S.W.A.T liknande styrkor..

Så kan det gå.
Hur som helst. Ingen kom till skada.

Och appropå visuell skada, här är en bild på mina extrem fula hörlurar. Tack gode gud att jag kan ta av björnen..


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ciao! Gaby, du skriver fantastiskt bra om dina tankar, och vad som händer. Just nu önskar jag att du känner tillförsikt inför morgondagen!, känner dig frisk och att du är utsövd inför tentan.Du har ju verkligen läst stenhårt, och jag känner på mig att du har de bästa förutsättningar att klara den galant!! Tänker på dig hela dagen imorgon och håller tummarna hårt-hårt.(tårna med) Många Varma Kramar!!! Gudmor Lisa
Hoppas du sett mina tidigare kommentarer!

2012-10-28 @ 19:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0