Mattina d'oro

Gud vad skönt att vara uppe tidigt. Vet inte när senast jag var uppe tidigt. Jag är nog mer av en morgonmänniska. Älskar att gå upp tidigit (inte omänskligt tidigt såklart) för att ta en kopp kaffe och se dagen vakna. Här nere har jag vänt lite på dygnet så jag har normalt sätt gått upp vid halv tio. Det kan ju ha att göra med att jag dels varit så utmattad och sedan en konstant trötthet och sjukdom. Men min 4 timmars powernap igår gav mig nog en boost till att vakna tidigare idag. Har varit nere och hämtat frukost, men ville inte sitta i matsalen så tog med det upp på rummet. Det enda som hade saknats nu är ett ägg. Cravings som tusan. Men man tager vad man haver

Har lektion i EU lagstiftning idag kl 10-11 och sedan sista lektionen i Relazioni Internazionali 17-19. Vet fortfarande inte hur jag skall göra med träningen idag.. Åh panik alla dessa beslut..

Nu återgår jag till svenska Dagbladet och min kaffe

Bacio


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0