Andiamo Anton!

Ansökanansökanansökan åh dessa bokstäver som bildar just ordet ansökan smälter ihop, rörs runt och förstör ordets innehåll, precis som internetsidorna till de italienska universiteten gör när man inte hittar kurser som passar vad man vill. Eller fel, jag hittar kurser men inga kurskoder, högskolepoäng, etc. Detta skapar en panikartad tornado som snart detonerar mitt huvud och kropp i bitar. Känslan att ge upp har aldrig varit närmare men samtidigt förstätter tävlingsmänniskan i mig att fokusera på att hitta de jävla kurserna och på så sätt besegra det största internetodjuret som jag har skådat. Ett unversitet av klarat av tre och det har tagit mi ca 7 h. 7 timmar..

Nej tappert fortsätter jag och nu jävlar skall det bli färdigt, Hur svårt kan det vara att hitta kurser??


Imorgon önskar vi AS lycka till när han möter världstvåan i VM i fäktning i topp 64 elimineringen.
ANDIAMO!


Ciaociao









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0