Whatever it takes

Efter en riktig mysig kväll igår med min kära vän Sandra Z (som förövrigt är en utav världens bästa kock) som innehöll god mat, tjejsnack, vin, ben and Jerrys, skratt så vaknade jag upp med ny energi i kroppen. Har varit lite småsjuk det senaste men det börjar kännas bättre. Kvällen var en av de bättre på länge

Ett nytt steg i min vardag (skapad av min dietist) är att jag skall börja öka ännu mer intensitet i min träning och äta mer. Tydligen hade jag lite brist på allt i min kropp när vi gjorde en mätning. Så en timmes powerwalk om dagen och min kropp blir glader (vet inte om det rimmade).

Jag drog på mig min utstyrsel och traskade glatt ner till pildammsparken och tänkte utforska lite nya områden. Jag har bott i min nya lägenhet nu i snart 2,5 månad och trivs super. Men jag har inte riktigt haft tid att utforska mitt område.

Det visade sig att det var pensionärsträff tillsammans med en mängd fåglar och hundar. Jag drog ner medelåldern med X antal decennier. Men det som var så kul att se var att de flest pensionärer var riktigt trendiga hurtbullar. Gud vad de sprang. Var man än gick var det glada aktiva pensionärer. Dessvärre var det stora gäss överallt också. Jag har en lite fobi för de fåglarna för ja tror alltid att de skall attackera mig. Men denna gången klarade jag mig tack vare att små barn matade dem med bröd.

Dagen kommer nu att bestå av plugg. Måste ta igenom lite eftersom jag varit sjuk. Sedan skall jag på middag hos en av tjejerna som jag bodde med innan - Anne. Därefter så är det fritt fram för spekulationer om vad kvällen bär oss men Anne har det senaste fått en KB mani så det blir nog dit som taxibilen får ta oss.

Innan skall jag ner på stan och göra några ärenden. Måste hitta en inflyttningspresent till Anne och hennes nya lya.

Ciaociao

Och nu ett litet bevis till JvP! Paris Hilton och du äger liknande tröjor. (du måste fixa en till mig med)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0