In ritorno da realitá

Tillbaks till verkligheten efter några dagars intensivt tentaplugg för italienska tentan imorgon. Lär bli några sista rycktimmar inatt. En mycket snäll mormor körde mig från Ystad till Malmö. Enormt mycket packning hade jag.. Eftersom jag står mittemellan två flyttar, säger upp lägenheten och flyttar till Ystad. Så trodde jag inte att jag hade någon mat i lägenheten men till min stora förtjusning hade jag ett paket snabbnudlar. Perfekt, eftersom jag inte orkar gå till affären, studentnivån på kvällen höjs till max och jag hade helt OK mat på tre minuter.

Flytten jag kommer göra beror på många andledningar men framför allt att jag inte trivs i det område jag bor i här i Malmö. Gratis boende och mat samt lagad mat när man kommer hem tackar väl ingen nej till och eftersom mormor och morfars hus är stort blir det som min egna lilla lägenhet i den delen som jag kommer sova i. Visst kommer det bli mäck med pendling, men bor man på ett område som ger själen lugn och man trivs så blir det en smula i tårtan. Tanken var att jag skulle köpa lägenhet i Malmö men har inte hittat riktigt någon som passar och dessutom så sticker jag ju efter jul så då är det bättre att köpa när man kommer hem och hinner ordentligt installera sig. Om man kommer hem

Nudlarna är slut och nu kör vi spuuuurt!
Andiamo









Gud vad skönt när detta är över..

Ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0