Early morning

Nu börjar jag bli trött på denna tentaperioden.. Vill verkligen bara ha det överstökat! Men sedan efter denna lördagstenta så kommer två tentor till.. lite lättare så det är bra!.

Vaknade utvilad och pigg 0630 imorse, så tänkte att det var lika bra att ta tag i dagen. Idag skall det orienteras i Lund, eller jag skall hitta var jag skriver tentan någonstans på lördag så jag slipper springa runt 0745 och inte hitta!.

Idag blir det dessutom plugg på stadsbiblioteket och träning. Jag är sååå förbannat shopping sugen, det riktigt kliar i mina fingrar. Men på lördag efter tentan blir det storslam (hoppas jag).

Skall försöka boka tid för naglar också.

Wellwellwell. What can I  say? Busy day

Later!

Ciaociao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0