On my way

Sitter på tåget till Stockholm nu, efter några händelserika dagar på gott och ont så behöver jag rensa lugnorna från Malmöluften och andas in lite stockholmsluft! Om jag kommer fram till Stockholm dvs. Vi kommer säkert bli försenade och jag tror seriöst att vi kommer att spåra ut, det känns verkligen så iaf! Vi får se, det är tre timmar kvar.

Ikväll blir det mys med SZ och imorgon blir det lunch med bästa CB och träff med mina kusiner på kvällen. Lördagen bjuder på lunch med en "extra mamma" på Sturehof och sedan är det en massa kvalitetstid med SZ. Kommer hem igen på måndag vid åtta på kvällen!

Har en del att plugga också så jag skall försöka vara lite effektiv!

Tur att man har internet med sig, men det verkar ändå inte funka till hundra procent på tågen.. kankse för att vi nu är i skogen..


Nej nu skall jag ta tag i plugget.. eller var det Facebook??


Ciaociao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0