welcome home!

Nu drar jag till Göteborg imorgon! Så skönt att komma hem men inte blir det rast och ro. Till alla er älskade vänner som jag inte hört av mig till att jag kommer hem beror det på att denna helgen kommer jag knappt ha tid för mig själv. Eller ja det beror på hur man ser på saker

1. Jag tävlar på lördag
2. Pappas familj och släkt firar mig hela söndagen och sedan är det söndags middag på Bachelors.
3. Jag åker hem tidigt måndag morgon för att ordna inför flytten nästa torsdag.

Så bara så ni vet så saknar jag er men min helg är verkligen fullspäckad varenda lilla lilla minut. Så jag har verkligen inte glömt er. Absolut inte. Men jag kommer snart igen och då ser jag till att ha hela helgen ledig.

Nu skall jag plugga och spendera tid med min kära mormor och morfar som äntligen har kommit hem!

ciaociao

Kommentarer
Postat av: AE

Så jag räknas till din pappas familj o släkt :P Jag ska ju också fira dig hihi kramkram

2009-09-26 @ 12:26:12
URL: http://annibuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0