Stop and stare!

efter en lång promenad i skogen, en skog med lite för mkt träd för min smak eftersom jag tappade bort mig för jag inte kom ihåg hur det såg ut där jag hade gått, så lite stigar hit och dit och jag var complete lost! Ironiskt nog kommer låten StopandStare på Ipoden. Stop and stare, I think Im moving but I go no were.

Nu är det frukosttime och sedan skall jag möta upp SG på stan för en fika. Ikväll blir det mys framför idol med C. Så längesedan jag träffade alla här hemma. Och det sorgliga är att det känns som tiden inte kommer räcka till för att träffa alla som man vill träffa. Ändå är jag hemma i nästan fyra dagar!

Nu kan jag inte koncentrera mig för jag är så hungrig.

Later

ciaociao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0