boomboomboomboom

Efter en och en halvtimmes kondition på gymmet bar det iväg till UFmässan med C. Inhandlades en födelsedags present till syster, men i och med att hon kanske läser detta så kommer jag inte berätta det här. Men fint var det iaf. Ett glas på heaven 23 med Isabella, C och jennifer avslutades vårt besök med. I och med att jag måste skriva denna förjävliga rapport i helgen så var jag tvungen att stressa iväg till akademibokhandel för att köpa boken "Svensk maffia" som kommer förhoppningsvis bli en bra källa.

Efter en lång men trevlig dag utan mat sitter jag nu och äter som jag aldrig har sett mat. Huvudvärk på köptet..

Blir inget långt inlägg

så jag säger tack för mig nu!

ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0