Give me more questions

Denis om Move it!:
duue! vart ska du nu flytta då? blire inte gtb längre? :O
och det var ju fan va du festar!! :P har ni ingen skola mer? haha
en sista sak: "ciao" E MIN GREJ! Rawr! ;)




Svar:
Nej Göteborg kommer jag fortfarande bo kvar i - iaf i några månader men mamma flyttar från huset till en lägenhet på Avenyn. Så det är fullt upp med packande. Nej skolan har med slutat, och nu är det ju massa studentmottagningar och firande. Sista tentan skrevs i lördags för min del så nu är det sommarlov och det är verklgien hur skönt som helst:)

Haha om du tittar på alla mina inlägg sedan jag började blogga så kommer du se att alla är "daterade" med
ciaociao




haha ciaociao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0