We are the drama queens, so what?

Vinkväll igår med C blev till drinkväll med ett helt tjejgäng - som sedan blev till en halvutgång med en huvudingrediens som stavas Drama.. Först några drinkar på vino pasta tre, sedan vidare till Loccatelli, Orgia och sedan hemgång. Kom hem vid tre och nu har jag precis kommit från frisören och fran/bryn färgning. I love that thing! Så gullig är min frisör camilla med.

Idag blir det en lugn dag, skall ta tag i lite plugg men annars inte göra något speciellt. Klockan 9 ikväll blir det Björns Bar med tjejerna från malaga och deras respektive. Jag och SG som förövrigt är de enda singlarna av sju tjejer tänkte att vi hittar våra respektive på Björns bar. haha.


Nu skall jag dricka mitt thé


ciaociao





Kommentarer
Postat av: Martin L

Hej Gaby! Hoppas att allt är bra med dig! Två frågor: Fick du klingan av Sergei? 2. Vad heter modellen på bilden i detta inlägget?

Kram

2009-02-21 @ 13:31:03
Postat av: susanna

haha precis gaby ;)

2009-02-21 @ 13:38:04
URL: http://www.susannagullberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0