Uge.

Hej söta läsare! Min dator är fortfarande crash så jag passar på när V är på jobbet. Hemtenta denna vecka och första arbetsdagen på fredag på Kahls. Just nu får jag skatta mig glad om jag inte dör i en hjärtattack för all stress-

Söta J - jag kommer inte vara hemma så mkt i jul i Göteborg. Det blir en snabbvisit över den 22 och det är nog det enda jag kommer hinna med.

Gulliga E - man bugar och bockar för omnämnelsen på din blogg!!
Du hade älskat malmö!


Nej jag måste verkligen få igång min dator nu för jag märkte att jag snart inte bloggat på en vecka. EN VECKA!
Skämt säger jag

 träning ikväll med
Nu till regeringsprotokoll. Busy Lady.

Har ni frågor om vad som mer hänt sedan mitt senaste inlägg så svarar jag på dem.
Orkar inte skriva allt haha

ciaociao

Kommentarer
Postat av: Anki Bjarnehed

Det är så kul att läsa din blogg, även om jag inte gör det så ofta. Datorn e inte min bästa vän för den STJÄL min tid!!!!Förstår att det e fullt upp o grattis till juljobbet! Ja det passar dig verkligen som hand i handsken!!!Nu är det glögg hos far på lördag.Ses vi? Hoppas ändå att vi hinner ses något i jul. Kramar Anki

2009-12-03 @ 18:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0