Sunny side up!

Godmorgon! Är uppe med tuppen idag. Eller ja nästan. Hade verkligen jättesvårt för att sova inatt. och vet verkligen inte varför. Antingen för att det var folk ute på stan igår natt, eller att det var första riktiga natten i mammas  nya lägenhet. Eller bara för att jag var allmänt pigg. Herregud ingenting utav mina sömnknep funkade. Till slut runt 0230 så orkade inte kroppen mer och somnade och då tror man ju att man skall vakna helt död nu på morgonen, men nej 0717 vaknar jag hur pigg som helst.

Måste vänta i ungefär en timmar bara innan konsum öppnar för jag har ingen frukostmat..
Damn it,

En barndomkompis fyller 20 idag och det var egentligen tänkt att fira henne, vilket jag verkligen hade sett fram emot men eftersom jag fortfarande går på antibiotika och känner mig rätt trött av mig så blir det inget med det. IK jag hoppas du får en super födelsedag ändå!

Blir lite mer pyssel med collage- boken idag och sedan måste jag vara lite aktiv och tömma mitt fäktskåp här i Göteborg. Gud det kommer kännas jättekonstigt att tömma det och säga hejdå till alla. Men Ill be back!

Nej kaffe nu. Bara en timma och tio minuter kvar av kampen mot hungern och konsum,,

Nedräkningen har börjat.

ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0