Tar mig i kragen..

Nej nu måste jag börja ta tag i bloggandet igen. Detta är ju verkligen inte skapligt.
Okej en liten update om allt som har hänt.
Jag har/var/kommer vara sjuk! Japp den jävla lunginflammationen och bihållsinflammationen sitter kvar. Visserligen mår jag verkligen mkt bättre nu men en vecka kvar av medicinkuren sedan återbesök på röntgen..

Kom hem igår till Göteborg för att ordna med några småsaker innan skolan börjar den 27 augusti i Lund. Måste tömma fäktskåpet på fäktklubben, flytta gymkort och framför allt säga hejdå till alla som man inte kommer träffa så mkt. Ända jobbiga är att i och med att jag är sjuk så får jag inte ens promenera! Inte ens promenar!! Helt sjukt. Känn på att jag är rastlös.

Underhåller mig med Denise Rudbergs "Vänninan" så länge. Men myror spritter i hela kroppen.

Nej fram tills lördag får jag hålla mig. Då slutar medicinkuren.

Måndagen den 24 drar jag ner till Skåneland på riktigt. Har inte riktigt fattat att jag skall börja plugga seriöst och att jag dessutom kommit in på det programmet som jag absolut ville läsa. Helt otroligt.

Updates later friends. Måste få tag på SZ och C.

ciaociao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0