Nackdelar med avenyn..

Efter att ha sprungit från mitt fängelse till frisören och sedan gjort totalt nödvändiga, och nu är jag inte ironisk, helt seriöst. så har jag hunnit med att laga världens godaste lunch, tappa en penna på någons huvud som satt på Condecos uteserverige från balkongen.Hittade i morse en grästuva och glasbitar på ena balkongen som någon idiot antagligen har kastat upp från utekvällen igår, Frågan är bara hur man kan kasta upp en grästuva och stora glasbitar fyra meter upp i luften och det hamnar på vår balkong?? Nackdelen med Avenyn börjar visa sig. Men fördelarna känns just nu större. 
 Väntar gör jag nu på IT som skall sluta jobbet på ZARA och sedan komma hit.

 Hatar att kamersladden är kvar i skåne, varför glömmer jag den alltid?

Nej balkongen i sol lockar mer nu än min lilla powernap som precis är av klarad..


Later

ciaociao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0