Ment to be?

Okej jag tackar verkligen mig själv för att biljetten till malmö bokades igår, i tystavdelning och att jag kom ihåg att ha kontanter med mig till kaffet i serveringsvagnen. Sedan att jag får springa genom ett tåg som var jag vet inte hur långt, men två tog som satt ihop långt var det, och att jag gör det tio minuter innan de skall kopplas isär, och att hon sedan försöker pracka på mig en kexchoklad och att jag nästa trillar ner i stolen med kaffe och spiller lite grann, nej det gör faktiskt inget för jag fick mitt kaffe!
 

Kurslitteraturen lästes ut och började istället på Carolina Gynnings "Ego girl". och den är snart färdigläst. Hur bra som helst.. Hon är verkligen en förebild för mig. Många tar henne som en blond bimbo utan hjärna. Men om hon har hjärna! Och Snygg är hon också. .

Ibland kan livet verkligen ta oväntade svängar. En sådan sväng kom för mig imorse.. Personer som man inte trodde skulle höra av sig, som när man stalkar på Facebook ( ni vet ju att jag är grym på att stalka) har gått vidare i sina liv, och helt uppriktigt så är jag glad för dennes person skull. Jag önskar denna helt lycka till i sitt liv. När jag insett att jag måste gå vidare och vi var nog aldrig ment to be. Men helt plötsligt börjar karusellen att snurra igen. Skall man hoppa om bord som ett lyckligt barn som vågar åka den lite större karusellen, eller skall man vara barnet som hellre väljer de lite lugnare och äter sockervadd, fiskar i fiskedammen och kanske på sin  höjd tar ett varv i farfars bilar? 
 
Take it or leave it? Just nu är jag verkligen upsidedown..


Och precis när jag skriver detta så kommer spelas en westlife låt "I did it for you". Här kommer de första raderna- är det ett tecken??

A life without taking chances
Is no kind of life at all
You've gotta stand up for something
Even if you might fall
Gotta take that road wherever it might go,
No matter where, no matter what
I want you to know, I want you to know




ciaociao





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0