Its monday baby

Åh god vet ni hur trött jag var när jag kom hem igår! Herregud! Pratade med V jättelänge i telefon innan jag total slocknade. Och vet ni vad jag drömde om? Att den första maj i år skulle ha kravaller ala EUtoppmötet i Göteborg. Sjukt hemskt när man i drömmen såg vissa vänner vara med och demostrera. Inte för jag vet vad de demostrerade om men de var med. Och det var inte ett litet kaos heller. Drömde att vi då  fått en våning med mamma vid Vasaplatsen - fast vi istället nu skall flytta till en ovanför condeco på avenyn.

Tur att inte den drömmen var verklighet. Men jag har haft andra konstiga drömmar med. Den senaste tiden har jag drömt varje natt om nya tsunamikatastrofer som har drabbat mina nära och kära. Grejen är att det har inte varit en våg som har kommit utan varje våg som nådde en strand från havet har blivit en tsunami. Sjukt skärrande.

Undrar vad allt detta kan bero på? Någon som är drömtydare?

Idag skall mamma hjälpa mig med min rapport eftersom den skall in på fredag och sedan skall jag faktiskt testa på att träna lite. Foten är inte bra men träningen kan inte vänta längre. så det blir stillastående stötträning ikväll på fäktningen. Har ju SM till helgen.

Nu måste jag verkligen sätta fart!

ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0