Do blondes have more fun?

Igår var en konstig hårdag för mig. Mitt hår såg ljusbrunt ut!! Så tanken slog mig att det kanske är dags att göra en ganska drastig förändring. Flera nya kapitel startas just nu i mitt liv med flytt, börjat plugga på universitet, tävlat och tränat massa, och framför allt hösten. Det ordet räcker för att beskriva förändringar som kommer ske då. Hösten. Så ja jag tänkte att man kanske skall färga håret ljusbrunt.

Det behövs ngt nytt i min svintohög nu och vad säger ni skall man köra på ljusbrunt? Eller blond till sommaren? .



ciaociao

Kommentarer
Postat av: susanna

blond till sommaren!

2009-04-22 @ 12:00:40
URL: http://www.susannagullberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0