On track..

Fäktväskan är packad. Vapnena och resten av utrustningen är kollade. Nu väntar mitt "handbagage" att packas. Om en timma går jag här ifrån. Lämnar huset och låser dörren. Funderar på att snabbt svänga förbi Espresso house för kaffe. Eller kanske tar jag med mig min rosa best friend - termomuggen. Hm so much thoughts.

Sedan bär det av. Allvarligt talat så är jag lite nervös. När jag var mindre var jag så nervös att jag inte ens kunde tänka på tävlingar dagarna innan. Nu är det mer, jag vet inte - inte nervös för själva tävlingen utan mer hur bra själva formen känns.

Jag kommer antagligen inte kunna ge er några updates under helgen - eftersom jag kommer tillbringa större delen av min tid på fäktpisten i en gymnastiksal. Men antingen söndag kväll eller måndag morgon kommer en ny liten update.

Ha en bra helg allihopa och ta hand om er.
 


                                                               


Ciaociao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0