Continue from the last one..

Sedan finns det en bloggare som jag verkligen ser upp till. Hon är precis ny men har verkligen en känsla till att älska livet. En sprudlande glad 60 åring i som skriver om sitt liv. Nej jag skojar inte, hon är 60 år och mormor och det hon skrivet om? Sitt liv såklart!  http://liveteftersextio.blogg.se/

Hur underbart är inte detta? En 60 år gammal dam som verkar ha ett skönt Go i sig, har nu börjat bli aktiv i bloggvärlden. Jag länkar till henne och ni skall in och läsa. Detta är precis vad bloggvärlden behöver. "Hur lever en 60 åring?"
Sedan är det ett bra tillskott bland alla modebloggar som finns. Visst älskar jag bloggar och mode men ibland blir det lite för mkt. Så när det blir för mkt så ta och gå in på denna superwomans blogg och läs hennes tankar. jag tror att hon kan ge oss unga många kloka råd.

Jag kommer  ialla fall besöka henne titt som tätt.

Åh jag önskar att min mormor också kunde börja blogga


ciaociao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0