New beginning.

En ny vecka betyder en nystart. Kanske lov för vissa så att kroppen får en chans att ta igen sig, för andra är det en ny vecka på arbetet. För mig?! Jo en jobbdag på nio timmar från 7-16 med två timmars anvsvar för cafeét samt att jag fick ansvar för att all  mat i köket var färdigt. Jag har aldrig innan jobbat i köket eftersom jag har hand om kunderna, men idag blev det annorulunda. På morgonen var det lungt, men runt lunch när det mesta man fått i sig består utav koffein, jobbat fem timmar och fått i sig en brödbit, då började man bli lite schleten. Ansvaret i köket, var faktiskt... bra! Det var lungt och skönt.

Idag fyller V år, grattis älskling :)

NU skall jag sova. Skulle tränat idag men har fortfarande ont i ljumsken,

roligare inlägg imorgon
Nu skall det bli upda varje dag!

take care, and eat a cake

ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0