I huvudet på Göthberg von Troil

Sitter och kollar på i huvudet på Gynning. Jag vet inte men jag verkligen diggar denna tjejen! Alltid glad, rolig, spruddlande, spontan, ser alltid bra ut och har alltid svar på tal. Nej hon är verkligen helt underbar! En förebild!

image98


Idag har det varit projetkredovisning för elever och lärare och det gick faktiskt super!. Sedan var det dags för en liten fikstund på SoHo, verkligen jätte trevlig! Sedan glad som jag var efter en toppen dag studsade jag iväg till träningen, vilket kanske inte gick super men ändå OK.

Nu är det en kopp te !

Ciaociao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur kan du ha henne som förebild? Hon är ju totalt nollställd ! Hon är ju rolig men det är ju bara för att hon är så korkad :D

2008-02-26 @ 22:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0