Fettisdagen

Idag är den enda dagen på året som man får leka fet, fettisdagen. Älskar verkligen semlor, hur gått som helst. Ända dagen idag som man egentligen har tillstånd till att frossa. Och om jag skall göra det haha Sergei kommer inte att bli glad. Vi la upp ett matprogram för mig igår på träningen och där kan man säga att semlor inte ingick haha.

Sitter i skolan nu och snart är det lunch, sjukt hungrig. Blir så irreterad bara på personer som inte kan respektera att andra försöker jobba. Sitter och spelar och är hög ljudda och bara alltmän irreterande. Visst jag jobbar inte nu heller men jag är iaf tyst!.


Skall prova balkläningen idag sedan, nästan färdigsydd. Sedan blir det träning, plugg och ringa till AEs mamma som skall säga vilken sal AE ligger i. Hon har precis opererats och tänkte hälsa på henne.


Ser ut att bli en riktigt bra dag faktiskt. Får se om Mr X ringer haha som han har lovat. Ett väntat telefonsamtal alltså 


CIaociao!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0