Theycantreadonmypokerface

Nu beger jag mig ut igen på sveriges smågrusiga vägar, gröna skogar och slätta landskap till Karlskrona för JSM på värja. Kommer vara borta hela helgen och har antagligen ingen möjlighet att update bloggen. Pokerface on.

Det är sjukt egentligen att man kan ta betalt 300 kronor för en liten sak som skall hjälpa mig att få batterier på mig best friend - ipoden. Jag hade tänkt mig kankse runt 150 kr när jag stressat begav min ner till stan idag för att inhandla min laddare som jag desperat kom på att jag behövde eftersom annars hade jag inte haft några batterier till helgen.  Det är ju stört! 299 kr. Det är bara att betala och se glad ut, men tänk på vad man hade kunnat få för roligt för det istället. Hm ett nytt chanelläppglans, X antal kaffe på centro, Zara skorna som jag vill ha. Köpa fina julklappar till något syskon. "My secret" boken på ordning och reda eller den där reseplånboken som är to die for - också ordning och reda. Men nej jag fick en plastklump som för ström och en vit sladd som ser ut som en orm. Åh just det ja, den har en specialeffekt. Den passar inte bara Svenska uttag utan även vissa internationella. How great.....

Aja jag har iaf batterier på Ipoden. Thats god.

En snabb kaffe på Centro med L, emma och Jasmine hanns också med. Lovely


Andiamo

ciaociao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0