My new best friend - MW?

Nästa gästdesigner för HM?

MAtthew Williamson såklart. Kommer nog bli riktigt bra. Frågar ni mig tyckte jag comme de garcon kollektionen var en flopp. Vitt svart och prickar. Riktigt fantasifullt. NOT
Nej min favorít är fortfarande Roberto Cavalli, men MW kankse kan kan bli en farlig konkurrent. We will see. Sommarkollektionen kommer komma ut den 23 april 2009 i utvalda HM butiker och i mitten på maj i samtliga.


Jag skall hålla ögon och öron öppna för Matthew Williamson är en duktig, kreativ och inspirerande designer.
Vet ni inte hur hans design ser ut?
Här kommer lite smakprov från hans kollektioner.


Spring 2007 - bilden är tagen från http://www.ohoj.blogs.com/


Spring 2007 - Bilden är tagen från www.runwaydaily.com


ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0