Its complicated..

Godmorgon. Vakande för några timmar sedan och skulle egentligen tävla/träna. Men nu tror jag verkligen att min sjukdom jag har i kroppen - oavsett om det är förkylning eller influensa, håller på att bryta ut. Jag mår illa, har ont i kroppen, ögon värker och huvudet dunkar som en förstärckt bas som inte klarar mkt mer.

Har ägnat dagen åt att sova sjukt många timmar och kolla på Denise Richards tvshow - its complicated. Och jag verkligen älskar det! Hur bra som helst. Och hon lever inte ett lätt liv. Stackare. Med sådana här shower får man en annan syn på hur hårt kändisar verkligen måste tacklas med media.

Fy fan..

Nej är det någon som har några bra tips på hur man blir frisk så tar jag mer än gärna emot dem.

ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0