How come?

Nu är man tillbaka efter ännu ett träningspass. Musklerna verker och hela kroppen är så trött att den bara skriker. Nackdelen med att träna med killar - man tränar till 110%. Så egentligen så väntar den underbart sköna kudden nu. Lite småsaker kvar att ordna bara innan läggdags.

Tanken slog mig tidigare idag när jag och V sågs på stan. Göteborg har helt plötsligt fått en enorm mängd snygga hunks. Från ingenstans har de bara poppat upp som popcorn blir till i micron. Jag förstår ingenting! Nu får faktiskt skåne och sthlm akta sig. För några månader fanns det ytterst få, men nu är det ansikten som man inte kan placera - ansikten och männsikor som faktiskt verkar lite intressanta. Jag säger bara en sak - förändringar!

Jag bara känner på mig att det kommer bli en väääldigt bra höst!


Ciaociao!

Och AS, I know du gillar inte italienare och italien, men jag kommer inte att sluta med mitt "ciaociao"

Haha



Kommentarer
Postat av: AS

Hahahaha Gaby, Jag insåg efter träningen att mitt försök till att få slut på din Italiahysteri var LÖNLÖST :P



Fast när jag tänker efter förstår jag ändå din hysteri över Italien :P.

För vilken Svensk tjej tycker INTE om Italien och Italienare??

Själv har man ju en syster vars pojkvän är just Italienare :P



KRAAAAM

VISST FINNS MIRAKEL!

2008-08-26 @ 00:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0