Konfirmation

Hela dagen har ägnats åt min brors konfirmation. Mysigt att träffa alla släktingar igen! Nu har vi precis ätit thaimat och tittat på modern i midsommer, I love those series. !

Har fått lite halsont så jag funderar på lite te och sedan att gå och lägga mig. Måste verkligen ha en bra pluggdag imorgon. Mycket att göra på lite tid. Det blir middag med mamma, hon fyller år imorgon och sedan på kvällen fest igen på "Egoism". Jag och C skall ta en sväng på stan med sedan och köpa presenter till födelsedagsbarnen som firas imorgon.

Hoppas alla haft en bra lördag, och glöm inte borsta tänderna efter lördagsgodiset så att inte tandtrollen äter upp tänderna !

Ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0