Bakom molnen lyser solen!

Brukar man inte säga att bakom molnen lyser solen? Jag tror iaf på det idag, för nu är det alldeles dimmigt och grått ute. Man kan faktiskt tro att det är november ute. Hmm illa.

Snart blir det provning av balklänningen hos sömmerskan för de sista justeringarna. Iiih snart är den färdig :)
Var tvungen att ordna lite med Ipoden innan jag skall iväg så jag passar på att skriva ett godmorgon inlägg till er !
För ovanlighetens skull har jag faktiskt klänning på mig idag, Haha känns lite annorlunda men det är hur bekvämt som heslt. Älskar klänningar.

Till denna gråa morgon måste jag tipsa om lite låtar alla blir från Leona Lewis, gud vad jag älskar hennes röst!

* Angel
* whatever it takes
* Footprints in the sand
* Better in time


Skriv mer kommentarer om vad ni vill ha i bloggen! Uppskattas jätte mkt

Om jag hinner senare idag, (stressig dag idag) så kommer ett inlägg om en situation jag var med om igår som verkligen kändes i hjärtat på ett hemskt sätt

Hoppas alla f¨år en bra dag

Ciaociao
catch up later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0