Ho stata in italia!

Japp har kommit hem från Italia nu. Resan började Onsdag eftermiddag tíll vår kära huvudstad Stockholm, sedan på torsdagen var det flyg först till zurich och sedan byte till Venedig. Väl där så tog vi en hyrbil till Lignano. Hur fint som helst men helt dött! Lignano är egentligen en turistort så det var ju inga människor där!. Vapen kontroll och säkerhetskontroll av utrustningen. Fredag, fäktning hela dagen. Gick väl si sådär. Sedan lördag samma flygrut hem och imorse tåg hem från Sthlm. Är så sjukt trött! sedan har pappa haft julglögg hemma så då har man behövt vara trevlig i flera timmar fast jag egentligen bara vill SOVA!. Har en religionsinlämning med deadline senaste 00:00 inatt. Hu hur kommer jag hinna?! Såg förresten Magnus Uggla på Göteborgs central ,så antagligen skall han ha en spelning.

Nej nu blir det uppladdning inför landslagslägret i Malmö och sedan JVC i Waldkirch, tyskland om en månad.

Här är några av de få fotona jag han ta!

image56  Vi flög över Alperna, nästan som man vill åka skidor istället!

 Även fast det är december kan man plocka snäckor!

image58 Sono in Italia!

Kommentarer
Postat av: Anton

Hoppas att du hade kul gaby :D :D
Vi ses på träningen när jag har blivit frisk (I början på januari)
Pussar// ANtoon

2007-12-11 @ 11:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0