Godmorgon!

Godmorgon kära läsare! Aldrig hade jag trott att intresset för denna blogg skulle vara så högt men kul är det!

Har precis ätit frukost på Camplus med amerikanarna och några italienare. Om middagen igår var supergod är väl frukosten kanske inte vad jag ätit hemma i Sverige. Saknar ägg och kaviar och bra bröd som inte är inpackat i plast med två skivor. Kan inte äta croissanterna här heller på grund av min allergi så det verkar som jag får äta jätte mycket på kvällen så jag inte är så hungrig på morgonen (vilket jag inte var idag) men varför klaga. Jag bor i Italien. Kan knappt fortfarande förstå att jag är här. Helt sjukt. Men kaviar hade inte varit fel.

Trodde ju att min AC var sönder och ville inte gå och säga till igår eftersom jag redan sprungit som en duracell kanin fram och tillbaka till receptionen för att internet inte funkat, hämtat matkort ecc. Men jag vaknade mitt i natten och frös som om man släpat mig upp till Nordpolen och låtit mig ligga där i en vecka. Tydligen så fungerade ACn och amerikanarna berättade idag att alla fönster måste vara stängda för att den skall gå igång. Logiskt eller hur? Jag hade självklart haft fönstrena öppna när jag inte trodde att den inte fungerade och därför gick den inte igång.

Idag skall jag ner och få info om mina kurser och sedan till fäktningen. Får se om jag lyckas ta rätt buss bara.

Men först dusch och sedan espresso på ett närliggande kafé


Ciaociao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0