tröttis

Gårdagens fest var verkligen rolig. Det fanns en liten detalj bara. Ingen hade sagt till mig och Mandie att det var ett black and white tema.. Jag kom visserligen i svartklänning men också som en frukstkål av färger på mina accessoarer. All personal var även med på festen. Öppen bar är farligt. Och därför har man varit småseg idag. Ikväll blir det bara lugnt, skall försöka plugga lite nu efter middagen.
Blev jättebråttom igår för mig så hann inte ta bilder och glömde sedan kameran på rummet ... så kan det gå


Här kommer dagens italienska ord;
 

1, Disseppellire; gräva

2. Ingannevole = vilseledande

3. trattamento = behandling

4. Dissertazione = diskussion/doktorsavhandling

5. inquadramento = ramverk



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0