"tyck synd om mig det var det sista JAG sa"

Nu ligger jag här i min ensamhet och tycker synd om mig själv. Superförkyld. De få personer som har sätt mig idag (när jag gick ner för att beställa sushi och när Mandie kom över med halstabletter) har alla kommenterat hur febrig och trött jag ser ut. Om jag är. Jag är dödssjuk känns det som. Lyckades plugga sex timmar trot feber. Druckit ex antal koppar kaffe för att hålla mig vaken. Näsan är täppt, ögonen rinner och jag känner mig mer och mer nere, sjukling... Planen var att äta på sushibuffen med de andra idag, Erin, Mackenzie, Kenzie, Mandie, Tessa och några till. Men jag har ingen energi. Så jag beställde hem sushi istället. Tänkte jag skulle belöna mig med att jag orkat plugga så länge idag trots sjukdom, med sushi och svenska hollywoodfruar... Det blev inte alls som planerat. Episoden gick inte att streama för det långsamma internetet vilket resulterade i att min sushi var slut när dove reklamen innan episoden (20 sek) var färdig. Nu ligger jag här i min ensamhet med facebook istället.... Funderar på att sätta mig och plugga igen. Jag ÄR RASTLÖS!

måste ha te först och innan dess en varm dusch!

ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0