Mia stanza

Gud jag har ju glömt att blogg idag. Hur som helst har jag inte gjort något särskilt. Många av italienarna var ute igår eftersom det är helgdag här idag, men amerikanarna som hade test idag och jag som var för trött och ville vara pigg för att plugga idag stannade hemma. Pluggade först i några utav pluggrummen som finns här eftersom jag väntade på städning av mitt rum. Vi har ju städning i kontraktet. Och efter det blev det en "powernap" på två timmar, jag kunde inte komma upp ur sängen. Fattar inte varför jag är så trött här nere hela tiden. Och hur som helst nu sitter jag på rummet och pluggar igen. Skall gå till träningen om en och en halvtimma ungefär.

Apropå rum. Så här bor jag


Kommentarer
Postat av: Anki Bjarnehed

Så perfekt m städning;-) inte konstigt du e trött...mycket nya intryck och språk så du e säkert lite på helspänn hela tiden...snart flyter allt på och då kommer piggheten!! Blir det fira av ikväll? Fira lugnt....;-) kram

2012-10-04 @ 19:23:15
Postat av: sandra

tröttheten går över, det är bara nu i början! jag gick o la mig nio varje dag i början av erasmustiden hehe. Vi saknar dig!

2012-10-05 @ 11:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0