Mattina culturale/religiosa a Bologna

Okej, efter att ha lyssnat på Allah Akbar från 06:00 till typ 8:00 så råkade jag försova mig och missade lektionen. Vi har ju olika typer av kulturella aktiviteter som sker mitt emot vårt camplus. Föreningen heter någonting med cultura italiana. På ett sätt är det ganska kul för idag är det muslimer som firar Eid Mubarak om jag inte har fel. Förra veckan var det en stor grupp thailändare för att i tisdags vara kubaner eller brasilianare som med stora trummor, massa mat och springandes barn firade något..

Idag är det bara plugg som gäller. Det blir ett race till 1930 för då är det middag och sedan blir det race igen!
Hej.jag.har.inget.liv.för.tillfället.


hörs senare när jag har paus. Då skall ni få se mina fruktansvärt fula hörlurar.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0