ICA

Jag önskar att jag, dagar som denna, jobbade på charken eller posten eller något liknande. Typ sälja biljetter på SJ. Jag orkar inte tänka. Jag får paniiiiik. Midterm om två veckor. Hur i helvete skall detta gå? Jag.orkar.inte.

Kanske borde tänka om. Börja jobba på posten eller charken. Med ett leende sprida lite kärlek till världen istället för att sitta här med en jävla massa grekiska filosofer och texter på italienska som tar sig 10 sidor att förklara en ska som kunde förklarats på 1 sida.

Nej charken hade varit bra. Eller nej egentligen inte för jag klarar inte av kött. Ostdisken hade varit bättre. Jag skall skapa en getostdisk. Där kan jag äta ost utan att bli dålig och ge folk mat och glädje. Det hade varit bra. Då hade jag gjort världen lite bättre på ett annat sätt än vad jag nu tänkt mig.

Gabys getostdisk på ICA. Det låter ju ganska bra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0