I love you girls

Råkade äta kött idag. Har mitt i allt glömt att säga att jag inte äter kött utan bara berättat om min mjölkallergi.. Hittills har det gått rikigt bra, men idag så hade de tryckt ner någon form av prosciutto i min pasta pomodori (antagligen för att bli av med resterna) och där satt jag och petade i maten som en jävla snorunge. Älskar mat, men även om jag försökt äta kött tycker jag verkligen inte om det. Det är INTE gott helt enkelt. .

Hur som helst. Från något jag inte tycker om till något jag tycker om. Att höra vänners röster. Har precis skypeat med Anne, Holken och Julia. Att höra deras röster och skratt värmer. Det som inte värmer är att de skall se på Hollywood fruar och jag kan inte streama det härifrån. Jag menar jag är ju glad för deras skull. Men vill se det också.
Att bara få prata med bekanta röster som man känt i flera år. Höra vad som händer hemma, höra dem skratta och skämta. Höra deras kloka råd. Det värmde mitt hjärta och mättade min hunger från den icke uppätna pasta pomodrin (con prosciutto)

I love you girls



Kommentarer
Postat av: Sten Göthberg

LOVE U 2.

Pa

2012-10-10 @ 12:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0