happy bday to me and Z

Godmorgon! Har sovit så fruktansvärt dåligt i natt. Glömde stänga av AC så har legat och frusit hela natten och inte fattat varför. Sedan tror jag min granne i korridoren har en espressomaskin eller liknande på sitt rum. Varje kväll vid elva halv tolv när jag skall sova bestämmer sig denna personen (jag tror att det är en tjej) att göra typ två cappuccino. Om man lyssnar på hur hon/hon (hen?) skummar mjölken så låter det som cappuccino. Grejen är bara att jag undrar vem den andra kaffen är till. Vi har singelrum i dessa korridorre och allting skall vara "tyst" kl 23, vilket bara är bokstäver på ett kontrakt för det är verkligen inte tyst kl 23, men jag börjar fundera ja...Vem är den andra? Måste stalka upp det

Hur som heslt idag säger jag grattis till mig själv på födelsedagen och till Zlatan

De blir inte mkt firande idag. Det är visserligen helgdag i Bologna imorgon. Man firar Saint Petronius som var en biskop här under 1500 talet (tror jag) hur som helst är alla skolor stängda så det kanske blir utgång, men jag har fäktning ikväll så vi får se. Amerikanarna bjöd med mig och Mandie att kanske gå med dem till Florens lördag-söndag. Hade varit skoj. Måste bara se hur mkt i skolan jag har för det en midterm coming up soon!


Skall kila till kaffestället nu
ciaociao

Anki tack för presenten och det otroligt fina kortet :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Varmaste och största Grattis på Din Egen Dag!! Hoppas du gör något "extra" av den, kanske litet med hjälp av min present! Tänkte att den skulle komma väl till pass, man måste ju ha roligt också, inte bara jobba. Unna Dig något riktig fint, roligt, kul -eller vad som helst!!!!!! Många Grattiskramar från Gudmor Lisa.

2012-10-03 @ 14:27:32
Postat av: Anki Bjarnehed

Sötaste du;-) ta dig ett glas bubbel och fira din dag. Stoooor kram

2012-10-03 @ 17:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0