Fråga

Okej så jag fick en fråga här via bloggen. Om jag alltid stavar fel på Camplus eller om det skall vara ett "p" i camplus. Det skall vara ett P i Camplus. Camplus Alma Mater är ett av de boende här i Bologna som erbjuder tjänster som inte de andra campusen erbjuder, tex städning två ggr i veckan, lakanbyte, gym, mat två ggr om dagen, italienska kurser, seminarium med folk från arbetslivet (på tisdag kommer det en man som tidigare suttit i högsta domstolen i Italien och även varit högt uppsatt inom Il partito comunisto) och liknande saker. Så svar ja, det skall vara ett P och svar nej; jag skriver inte fel!

Ciaociao

Kommentarer
Postat av: Sten Göthberg

GRATTIS älskade Gaby på Din födelsedag !!

Hoppas att Du kommerihåg att pojkarna och jag sjöng upp Dig. Nina är med Jonathan på hans land och jagar älg och åker fyrhjuling. Kul.

Ha en underbar födelsedag och Carpe Diem!

Jäd/Pa

Svar: Tack pappa! Jo alarmet ringde precis innan! Skall iväg till skolan nu!Puss och kram

jäd
Gabríelle

2012-10-03 @ 08:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0