Dagen D

Som ni förstår har det egentligen inte funnits något nytt att skriva om. Eftersom jag bara har pluggat. Idag är dagen med stort D. Imorgon är det tisdag med stort T eftersom jag får mitt "liv" tillbaka för några veckor. Gud jag hoppas verkligen tentan går bra idag, har ingen aning om upplägget. Jag vet bara att vi har en timma på oss. Sedan har vi lektion den andra timman. Alltså 17-18 tenta, 18-19 lektion. Får se om det blir fäktning efter, beror helt och hållet på hur trött jag är.. Gud jag hoppas verkligen att jag klarar den. Konstigt nog är jag inte nervös/stressad etc.. Jag har liksom inga känslor alls för the moment.. Bara att jag vill få det överstökat. Idag är det måndag och jag älskar måndagar här i italien. Första lektionen kl 17 och städning och lakanbyte dag idag. Kan inte bli bättre.

Nu skall jag göra mig iordning och sedan sätta mig i ett studiorum så att städerskan slipper börja sin måndag med att bli irriterad på att jag befinner mig i rummet.

Ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0