Babbo

Har precis kommit hem från träning. Fick gå hem idag men inga obehagliga typer denna gången som det var förra.
Jag och Mandie testade sushi restaurangen idag. Buffé. Behöver jag säga mer?

Ni skall veta att jag saknar er alla, men idag blev det en extra stor saknad efter pappa. Jag och Mandie pratade om våra föräldrar och helt plötsligt insåg jag att jag ville att pappa skulle vara här. Kan ha varit för att jag också försöka se första avsnittet av Solsidan igår, pappas favvoserie nr 1, men det går inte att streama utomlands. Sedan tror jag också det var för att, Mandie rider för franska landslaget och pappa har ju varit en jätteduktig ryttare en gång i tiden, och Mandie behövde igår köpa grejer till stallet och sin ridning. När vi gick in i denna supermysiga affär som hade verkligen grejer överallt och låg på Bolognas smågatar, då kände jag de där lukterna igen. Jag kan inte förklara vad det är men det är något med dessa lukter som väcker minnen. Och eftersom nästan varje gång jag varit med hästar har pappa varit med och därav förknipelsen... Pappa önskar nog fortfarande att jag skulle blivit ryttarinna. Så blev det inte men inget är försent för ändringar.


Bilden visar pappa i sitt rätta jag! haha


Kommentarer
Postat av: Sten Göthberg

JÄD!!!! /pa

2012-10-09 @ 08:58:31
Postat av: Sten Göthberg

Älskade Gaby,

Jag har inte din postadress i Bologna.

Please send me that !!

JÄD/ Pa

2012-10-09 @ 09:00:10
Postat av: Anonym

Älskade Gaby,

Jag har inte din postadress i Bologna.

Please send me that !!

JÄD/ Pa

2012-10-09 @ 09:01:06
Postat av: Anki Bjarnehed

Ha ha , förstår precis vad du menar. Bästa kusinen i sitt esse;-)

2012-10-09 @ 17:02:20
Postat av: Anonym

Gaby man kan se solsidan utomlands nu, fatta vad glada vi tjejer blev när vi kom på det för vi är på träningsläger i pariiiiis!:) hoppas du har det grymt i italien! puss /sanne

Svar: VAAAAARRRRR?????
Gabríelle

2012-10-11 @ 21:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0