Att bli frälst?

Okej, nu vet jag inte om Gud tycker att jag blivit en sämre människa, men undrar precis varför de franiskana systrana från Lombardiet ringde mig (Suore francescsane Regolari di Ognissanti).

Hur som helst så svarade jag inte. Jag svarar inte på nummer som jag inte har. Skicka ett sms eller meddelande. Jag kommer nämligen inte svara. Det är något jag lärt mig genom åren. Har jag inte numret, och det inte spela in något meddelande eller skickas sms, då var det inte SÅ viktigt.


Ciaociao

Kommentarer
Postat av: Sten Göthberg

Älskade Gaby.

Krya på Dig. Jag är själv förkyld så det ligger i släkten.?!

Om du ger lektioner tycker jag att du kan ta betalt annars får du kanske avvakta och se.

Godnattkramar från mig.

2012-10-10 @ 20:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0