Applicationtime

Hela helgen har varit fantastisk. Var så trött igår efter fredagens festligheter och flytt att jag somnade innan åtta. Kusin A hade gjort det otroligt med hjälp av hennes föräldrar, tre långbord med åttio pers, DJ, trevligt folk och god mat. I couldnt ask for more.

Igår flyttades det hela dagen och idag har jag haft en städfirma över för lägenheten. Nu är det i ägarens hander och jag kan släppa det som varit lite av ett stressmoment.

Har påbörjat min ansökan idag till Italien och jag säger med lycka att jag har över 20 dagar på mig innan den skall vara inne, för herre*** vilket jobb. Ser ut att vara riktigt fina universitet, men att hitta kurser blir svårare. Har med nöd och näpe lyckats knåpa ihop ett hyfsat akademiskt skrivet mail till universiteten i Milano och Florens. Väntar på svar.. Jag som tagit lite lätt på det hela börjar ångra mig och det är klart att förväntan blandas med kalla fötter. Men har man haft drömmen i 12 år, då kan man inte ge upp. Inte jag iaf.

Får fortsätta söka kurser nu, kommer ta en evighet..

Tips tages tacksamt emot. Imorgon får ni en pinsam historia som hände mig i torsdag..


Ciaociao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0