You gotta love pink

Söta Lill Z var i NY för några månader sedan, och vi båda har haft mycket att göra så vi har inte setts sedan dess. Men gulliga Lill Z hade köpt en liten present till mig därifrån som tack för en tjänst som jag gjort henne. Hur bra känns det inte att komma hem med en rosa Victoria Secret påse en söndag som denna?

Jag blev överlycklig.

Jag Z och LillZ satte hos i västra hamnen där tuneringen i Beach volleyball avslutades idag. Efter en islatte och lite annat smått och gott tog vi en promenad tillbaka till stan. Nu har tjejerna åkt till Gbg och jag sitter i lägenheten och funderar på om man skall fortsätta sökandet efter lägenhet eller om man skall tentaplugga.. Svårt val.



BODY LOTION





HAND DESINFEKTION



Ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0