Reunion

Godmorgon! Idag är det söndag. Dagen som brukar medföra Ångest. Men inte idag.

Igår var det trevligt men efter lika olika omständigheter som skedde, bland annat vädret så begav jag mig in till Malmö på kvällen där några härliga timmar spenderades med Holken, Carl, min bästa killkompis och hans gäng, på Prins Bernhard. Det var lite som ett reunion tillfälle.

herregud vad vi hängde där jag JvP, AN och L för cirka ett år sedan. Jag kan nog helt säkert säga att vi snittade två ggr i veckan på stället. Hur som helst var det kul att vara där igen och det var riktigt bra och mycket  var sig likt.

Idag blev det en morgonpromenad, lite tentaplugg och lunch med SZ och lill Z som jag inte sett på ÅR OCH DAGAR. En bra söndag helt enkelt!


Måste hoppa in i duschen innan lunchen. En lunch i använda träningskläder är kanske inte det trevligaste..

ciaociao




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0