Goda vänners lag

Dags att ta tag i bloggandet kanske? Jag älskar att blogga men mitt dygn har haft för få timmar det senaste månaderna. Ja i princip sedan förra inlägget i februari (inte ok!). Tänkte att bloggandet skulle bli till vid skolstarten igen eftersom jag  i januari sticker till Milano, (God help me att jag kommer dit). Mina vänner vet vilkan italien nörd jag är så det kanske kan finnas en gnutta underhållning med bloggen då.

I vilket fall som helst fick jag ett sms av min kära vän JvP. Hon har inte haft en sådan underhållande sommar på grund av olika hemska omständigheter ( thank God att hon lever) så eftersom hon inte har så kul på dagarna så undrade hon om jag inte kan börja blogga igen.

Thats what friends are for.

Here you go Sweetie första inlägget.
Kommer ett sedan när jag packat upp leveransen vi fick till jobbet. Fan att inte DHL killen var snygg. Aja Grännaknäcke står på tur att få plats på hyllorna på Kahls så ci vediamo poi.

Ciaociao


Ps.Bilden är tillägnad A.S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0