Bringing back the history

Så var var vi...

Tiden som gått sedan förra inlägget är lång och mycket har hänt. En stresskollaps med påväg till att gå in i väggen blev ett stopp i tillvaron för mig som gjorde att jag började tänka efter. Innan trodde jag det var "normalt" att vakna 4-6 ggr/natt att ha hjärtklappningar, yrsel och konstant trötthet.´Men det var ju inte så normalt. Fick hoppa av sista delkursen på statsvetenskap för att vila upp mig. Tre veckor efter stod jag på Kahls för sommarjobb. Kanske inte är det smartaste men ni som känner mig vet att jag lätt blir rastlös, vill hitta på saker och får kickar när almenackan är fullbokad av saker som skall göras. Oftast roliga. En och en halv vecka kvar nästan på jobbet med världens underbaraste kollegor (mycket därför jag jobbar med) sedan är det sommarlov. Eller ja nästan. Fick skjuta på några italienska tentor när det var som hektigast så nu är det plugg med dem,

 Ja sedan börjar nog skolan på nytt. En termin som inte kommer innefatta tre jobb 150 % studier på universitetet samt fäktning. Nej en lugn termin väntar.


En timma kvar sedan kommer S till jobb och då skall vi äta boxen (China box) borde kanske inte äta sådant egentligen men svulten tar över min kropp..

Later
Ciaociao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0