Turn it to a connecting link

På initivativ av min kära vän JvP så skall bloggen få lite regelbundenhet. JvP befinner sig just nu i Kanada och jagar hockeykillar samt läser political Science. Jag uppmanade henne verkligen till att joina cheerleader laget ( för att lättare komma åt hockeykillarna) men eftersom hon inte lyssnat på mitt kloka råd så verkar det inte som om allas favorit hockeykille B nappat. Men vänta bara tills han möter JvP. Den som väntar på ngt gott väntar aldrig för länge. För er som är intresserade har JvP en egen blogg www.Juliavp.blogg.se

Mestadels tror jag att JvP vill ha koll på mig genom min blogg och eftersom man är en vän som alltid ställer upp för sina närmsta så är deras önskan min lag.

Så vad har då hänt sedan sist. En massa inom träning och skola. Jag har gått ihop med en dietist inom Malmö Idrottsakademi och nu jobbar vi ihop för att träning med hjälp av bättre kost skall bli bättre. Visste ni att fryst broccoli är 15 ggr nyttigare än färsk? Inte jag heller men tydligen är det så.

En ny era har entrat Malmö/Lund. På kandidatprogrammet inom Mänskliga rättigheter är det nu så kallad perspektiv termin och de flesta åker utomlands.. Inte jag. Jag stannar kvar här i min lilla etta för att plugga statsvetenskap och italienska och därmed tar paus i programmet. Istället ser jag fram emot Bella Italia och Milano till hösten som min perspektivtermin.

C-uppsatsen är avklarad och alla tentor där till. Men där ngt slutar börjar ngt nytt och nu börjar 150 % studier igen, en massa träning, jobb och stunder med de jag tycker allra mest om - mina vänner och min familj. Under vårens gång kommer jag även att åka ut på lite resor som studentambassadör  i Sverige. Looking forward!

Om bloggen blir en hit eller miss får vi se, men kommentarer tas tacksamt emot.

Ciaociao

JVP




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0